Середня вартість рекламної інтеграції у російських інфлюєнсерів у Instagram залежить від кількості передплатників. Акаунти з аудиторією до 10 тисяч осіб просять до 1000 рублів за посаду, до 30 тисяч осіб – у середньому 5000 рублів, до 80 тисяч осіб – 30 000 рублів.Nov 5, 2022

середні мають аудиторію в 500-1 млн осіб та беруть за рекламу від 50 тисяч карбованців. міні – з аудиторією 50-100 тисяч чоловік беруть від 20 000 рублів. нано мають аудиторію в 10-50 тисяч чоловік і хочуть за свої рекламні послуги від 5000 рублів.

Ольга Бузова За деякими даними, публікація у її мікроблозі обійдеться замовнику у суму від 350-400 тисяч рублів.

Якщо потрібно відповісти на запитання, скільки коштує реклама на Ютубі, то можна сказати, що ціна коливається в межах від 0,01 € до 0,1 € в залежності від конкуренції на момент показу, регіону реклами, цільової аудиторії та трафіку в сервісі Youtube, так як реклама відображається під час перегляду відео.