Середня вартість кліку на оголошення в Google Ads складає 0,58 $, а в Яндекс. Директ – від 50 рублів. Найдорожчі ключові слова в Google Ads можуть коштувати $50 і більше за клік, а в Яндекс. Директі – досягати 2500 рублів.
Контекстна реклама в Google Ads
Тариф «Стандарт» На перші 3 місяці | Тариф «Оптимальний» Для збільшення продажів | |
---|---|---|
Супровід рекламних кампаній | від 35 000 руб. | від 50 000 руб. |
Кількість запитів | до 500 запитів | до 2000 запитів |
Кількість оголошень | до 300 оголошень | до 1000 оголошень |
Кількість кампаній | до 6 кампаній | до 10 кампаній |
Для цього використовується наступна формула: Бюджет рекламної кампанії дорівнює кількості кліків, помножених на їх середню. вартість. Спосіб оцінки цих показників залежить від особливостей системи, в якій ви розміщуєте рекламу.