Середня вартість кліку на оголошення в Google Ads складає 0,58 $, а в Яндекс. Директ – від 50 рублів. Найдорожчі ключові слова в Google Ads можуть коштувати $50 і більше за клік, а в Яндекс. Директі – досягати 2500 рублів.

Контекстна реклама в Google Ads

Тариф «Стандарт» На перші 3 місяціТариф «Оптимальний» Для збільшення продажів
Супровід рекламних кампанійвід 35 000 руб.від 50 000 руб.
Кількість запитівдо 500 запитівдо 2000 запитів
Кількість оголошеньдо 300 оголошеньдо 1000 оголошень
Кількість кампанійдо 6 кампанійдо 10 кампаній

Для цього використовується наступна формула: Бюджет рекламної кампанії дорівнює кількості кліків, помножених на їх середню. вартість. Спосіб оцінки цих показників залежить від особливостей системи, в якій ви розміщуєте рекламу.