Якщо кисневий датчик працює, показання повинні становити близько 0.5 В. Інші параметри – правильна ознака поломки лямбда-зонда. Сигнал із ДК повинен змінюватися від 0,1 вольта до 0,9 ст. Якщо у вас точний прилад і ви бачите, що зміни відбуваються в меншому діапазоні (наприклад, від 0,2 до 0,7), датчик підлягає заміні. Oct 5, 2015

Перевірка опорної напруги датчика кисню Тестер перемикаємо на режим вольтметра, потім увімкнувши запалювання, вимірюємо напругу між сигнальним і проводом маси. Найчастіше опорна напруга лямбда-зонда має бути 0,45В.

Коефіцієнт надмірності повітря – L (лямбда) характеризує – наскільки реальна паливно-повітряна суміш далека від оптимальної (14,7:1). Якщо склад суміші – 14,7:1, то L=1 і суміш оптимальна. Якщо L<1, значить нестача повітря, суміш збагачена. Потужність двигуна збільшується при L = 0,85 – 0,95.

За даними сервіс-мануалу, нормальне опір обігріву на наших ЛЗ від 2.3 до 4.3 Ом.