Зазвичай виробники розраховують на те, що палива, що залишилося після появи індикатора у вигляді бензоколонки, має вистачити 60 або трохи більше кілометрів. Враховуючи середню витрату та відстань до найближчої АЗС, якості палива на якій ви довіряєте, ви завжди зможете зрозуміти – чи вдасться до неї доїхати.

Як показує практика, у більшості автомобілів «аварійний» запас ходу в залежності від швидкості руху та навантаження на електрообладнання (доведено, що включені фари, магнітола, кондиціонер тощо також збільшують витрату палива) становить від 40 до 50 кілометрів.

Коли бак автомобіля порожній, на його стінках від перепаду температур утворюється конденсат із атмосферної вологи. Згодом ця вода накопичується на дні бака (як відомо, вода важча бензину) і призводить до проблем із запуском мотора, а також до корозії, якщо бак металевий.

Також шкідливо їздити на порожньому баку у зв'язку з перегріванням бензонасоса, який може через це вийти з ладу. Вся справа в тому, що паливо в баку, По суті, є природним охолоджувачем для паливного насоса. Тобто паливо захищає насос від перегріву.