Зазвичай значення понад 190 мікрон – це точно роблені деталі (крім 1% всіх автомобілів, які мають заводська товщина трохи більше загальноприйнятих цифр, див п. 2). Якщо свідчення більше 300 мікрон – Присутня шпаклівка.
Якщо по всьому кузову значення в діапазоні (110-140 або 120-160) – то все гаразд. Якщо максимальна товщина ЛКП по кузову авто 100 мікрон, то ця деталь була перефарбована, шар фарби товщі заводського на 50-60 мікрон. Ймовірно, причина забарвлення незначний косметичний дефект. 160-300 Проводилося забарвлення.
Що це і навіщо потрібний Товщиномір – це невеликий прилад, що вимірює товщину лакофарбового покриття (ЛКП). На заводі автомобіль фарбують в один тонкий шар, в середньому близько 0,1 мм, або 100 мікрон.
Зазвичай показання понад 170-190 мкр означають, що елемент фарбувався. До 300 мкр – це часто косметичний забарвлення, подряпина, притертість від іншої машини або стовпчика, без вм'ятин.