Кількість фраз на групу не більше 200. Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7. Якщо ключові фрази перетинаються (одна містить іншу), то до них автоматично додаються мінус-слова. У цьому випадку ключові фрази перестають конкурувати під час вибору оголошення для показу.

Створіть набір із 5–20 ключових слів, пов'язаних з групою оголошень. Як правило, найбільш ефективними є фрази з 2–3 слів. Ключові слова мають бути взаємопов'язані.

Не варто оптимізувати одну сторінку під велику кількість ключових слів, А саме, більше 3-5 слів. Так само ці ключові слова повинні бути пов'язані з іншими словами на сторінці. Необхідно сфокусуватися на хорошому контенті, насамперед, а не забивати хороший текст ключовими словами на шкоду відвідувачам.

Тому рекомендується додавати щонайменше три оголошення у кожну групу. Аналізуючи інформацію про ключові слова, пошукові запити, пристрій та місцезнаходження користувача, а також інші сигнали, система оптимізує показ оголошень так, щоб вони отримували більше кліків.