теж збільшують витрату палива) від 40 до 50 кілометрів. При цьому більші машини (кросовіри, позашляховики або мінівени) зазвичай проїжджають на «порожньому баку» і до 100 кілометрів шляху. До речі, якщо вже на чистоту, то в сучасних автомобілях шансів залишитися з порожнім баком ще менше.

Конденсат. Коли бак автомобіля порожнійна його стінках від перепаду температур утворюється конденсат з атмосферної вологи. Згодом ця вода накопичується на дні бака (як відомо, вода важча бензину) і призводить до проблем із запуском мотора, а також до корозії, якщо бак металевий.

Насамперед мала кількість пального в баку шкідливо для бензонасосу. Ця деталь може вийти з ладу, так як паливо, що надходить з бака, охолоджує і змащує насос. Якщо бензину не вистачає, насос всмоктує повітря, перегрівається і виходить із ладу.

Періодично короткочасно падають оберти двигуна, знижується його потужність. Перед тим, як скінчився бензин у баку, може і не бути перебоїв у роботі двигуна. Авто у таких випадках глухне найчастіше на підйомі чи спуску. При цьому залишки палива зміщуються до краю бака і оголюється місце входу паливопроводу.