Для того, щоб повернути гроші за бракований товар, потрібно відкрити спір у строк до 15 днів з того моменту, як ви підтвердили отримання замовлення. Oct 24, 2022

Скаргу розглянуть протягом 7 днів, її можуть прийняти чи відхилити. Якщо скаргу ухвалять, ви отримаєте гроші за замовлення, а покупцеві таке замовлення компенсує AliExpress. Рішення з'явиться на сторінці суперечки.

Час тривалості суперечки на АліЕкспрес не може перевищувати 15 днів, адже він переходить в загострений варіант за участю адміністрації сайту. На першу претензію продавець зобов'язаний відреагувати у 5-денний термін та запропонувати варіанти його врегулювання.

Вам необхідно написати до служби підтримки аліекспрес. Спочатку ви потрапите на помічника Eva, домагайтеся чату з живою людиною – він допоможе вирішити ситуацію.