Тому наконечник кермової тяги виконується у вигляді шарнірного елемента, маючи в конструкції рухомі частини. Залежно від типу та особливостей автомобільної системи керування, в одній машині зустрічається від чотирьох до шести наконечників.

Рульова тяга здійснює передачу зусиль з керма на колеса. Головна функція полягає в тому, щоб керувати поворотами коліс. Саме накінечник рульової тяги відповідає за здатність автомобіля робити необхідні маневри, забезпечуючи відповідний кут повороту провідних коліс.

Більшість сучасних автомобілів оснащуються саме рульовою рейкою, тому конструкція передбачає лише дві тяги.

Що буде, якщо не міняти кермові наконечники порушення кутів встановлення коліс; прискорене та нерівномірне знос шин; підвищення навантаження на рульову рейку та підсилювач керма.