У сфері рітейлу роялті, за даними IFA, у середньому становлять 6%, у продажу нерухомості – 7,5%, освіті – 8,5%. Розмір роялті залежить зрештою від франчайзера. Законодавство не регулює це питання, тож рішення залишається за продавцем франшизи.

Може виплачуватись у вигляді відсотка від вартості проданих товарів та послуг, відсотка від прибутку чи доходу. А також може бути у вигляді фіксованої виплати, у такому вигляді має деякі подібності до орендної плати. На відміну від комісії роялті не є одноразовим бонусом.

У російських законах немає терміна «роялті». Натомість використовують інший — «винагороду за ліцензійним договором». Його платять власникам інтелектуальної власності – наприклад, авторам за використання пісні – та власникам франшизи.

На відміну від паушального внеску, який платиться одноразово при купівлі франшизи, роялті виплачується протягом усього співробітництва. Простими словами роялті – Це щомісячна плата за право користування торговою маркою.