Візьмемо як приклад батарею Tesla Model S 75D, ємність якої становить 75 кВт·год. Для її повної зарядки протягом години необхідно подавати потужність 75 кВт, для зарядки протягом п'яти годин – 15 кВт. Максимальну потужність зарядного пристрою можна розрахувати за формулою Вольти · Ампери = Ватти.

Таким чином, повна зарядка Tesla з батареєю на 85 кВт·год вимагатиме близько 100 кВт·год, при зарядці на 90% – близько 90 кВт · год. Якщо взяти реальний песимістичний запас ходу в 300 км, то на кожні 100 км пробігу Model S йде близько 30 кВт · год.

При розміреному русі середня витрата енергії становить приблизно 14,5 кВт·год/100 км. Але до спокійної їзди Model 3 не має навіть базової версії. Отже іноді виходить і 17,5 кВт·год на 100 км.

При дуже акуратній та економічній їзді легковий електромобіль може витрачати до 15 кВтВ·год енергії на 100 км шляху. Але в реальних умовах середня витрата у змішаному циклі виявляється близько 20 кВт·год, а якщо це SUV на кшталт Audi e‑tron або Jaguar i‑Pace, то витрата сягає 25 кВтВ·ч.