При працюючому двигуні вся електрика автомобіля бере заряд від генератора. Вироблений ним струм розподіляється по всіх вузлах, що живляться від електрики, а не затребуваний надходить на АКБ для підтримки її роботи. З цього виходить, що батарея заряджається на неодружених оборотах.
Висновок
Рівень щільності електролітичної рідини у банках акумуляторів, г/см3 за температури 15 градусів Цельсія | Напруга, Вольт (без робочої напруги) | Час підзарядки способом постійної напруги, год до 100% |
---|---|---|
1,210 | 12,300 | Щонайменше 12 |
1,220 | 12,360 | Щонайменше 10 |
1,230 | 12,420 | Не менше 8 |
1,240 | 12,480 | Не менше 6 |
•02-Aug-2018
Загалом, в ідеалі, щоб тільки повернути початковий заряд акумулятора після пуску, потрібно щонайменше 10 хвилин стояти на місці і методично тиснути на газ або 30 хвилин стояти. Без усяких споживачів. Тепер зрозуміло, чому короткі, 10-хвилинні поїздки без прогріву можуть за кілька місяців «вбити» пристойний акумулятор.