При працюючому двигуні вся електрика автомобіля бере заряд від генератора. Вироблений ним струм розподіляється по всіх вузлах, що живляться від електрики, а не затребуваний надходить на АКБ для підтримки її роботи. З цього виходить, що батарея заряджається на неодружених оборотах.

Висновок

Рівень щільності електролітичної рідини у банках акумуляторів, г/см3 за температури 15 градусів ЦельсіяНапруга, Вольт (без робочої напруги)Час підзарядки способом постійної напруги, год до 100%
1,21012,300Щонайменше 12
1,22012,360Щонайменше 10
1,23012,420Не менше 8
1,24012,480Не менше 6

•02-Aug-2018

Загалом, в ідеалі, щоб тільки повернути початковий заряд акумулятора після пуску, потрібно щонайменше 10 хвилин стояти на місці і методично тиснути на газ або 30 хвилин стояти. Без усяких споживачів. Тепер зрозуміло, чому короткі, 10-хвилинні поїздки без прогріву можуть за кілька місяців «вбити» пристойний акумулятор.