Заміна сальника колінвала, якщо він високоякісний, буде потрібно через 100 000 км. Але не можна забувати про те, що габарити ущільнювача, який розташований спереду і того, що знаходиться ззаду, відрізняються. Тому і термін служби у них буде різний.

Оскільки сальник щільно прилягає до валу, протягом усього ресурсу використання через вібрації з боку колінвала елемент деформується та частково від'єднується від робочої поверхні. Така несправність характерна для задньо- та передньопривідних автомобілів з пробігом понад 100 тисяч км.

Ознаками необхідності заміни сальників є:

  1. з вихлопної труби йде дим;
  2. робота двигуна стала нестійкою;
  3. відмова свічок запалення (забруднене маслом різьблення свічки);
  4. наявність олійних слідів на ліжку розподільчого валу;
  5. підвищився рівень витрачання моторної олії.

Чи можна їздити з протіканням? Недовготривале використання автомобіля можливо при регулярній перевірці рівня та додавання олії в двигун. Необхідність обмеження експлуатації авто пов'язана з тим, що двигун поступово засмічуватиметься і знадобиться його промивання.