Заміна сальника колінвала, якщо він високоякісний, буде потрібно через 100 000 км. Але не можна забувати про те, що габарити ущільнювача, який розташований спереду і того, що знаходиться ззаду, відрізняються. Тому і термін служби у них буде різний.
Оскільки сальник щільно прилягає до валу, протягом усього ресурсу використання через вібрації з боку колінвала елемент деформується та частково від'єднується від робочої поверхні. Така несправність характерна для задньо- та передньопривідних автомобілів з пробігом понад 100 тисяч км.
Ознаками необхідності заміни сальників є:
- з вихлопної труби йде дим;
- робота двигуна стала нестійкою;
- відмова свічок запалення (забруднене маслом різьблення свічки);
- наявність олійних слідів на ліжку розподільчого валу;
- підвищився рівень витрачання моторної олії.
Чи можна їздити з протіканням? Недовготривале використання автомобіля можливо при регулярній перевірці рівня та додавання олії в двигун. Необхідність обмеження експлуатації авто пов'язана з тим, що двигун поступово засмічуватиметься і знадобиться його промивання.