Існує кілька непрямих ознак, які здебільшого вказують на знос гальмівних дисків: вібрації при натисканні на педаль гальма; циклічне биття педалі при гальмуванні; характерний металевий скрип, який може міняти свою тональність у такт обертанню колеса.
У середньому дозволена товщина зносу дорівнює 1-1,5 мм від норми, вказаної виробником. Якщо різниця з початковою цифрою більше 2 мм, це вже граничний знос, при якому експлуатація автомобіля стає небезпечною.
Строк служби гальмівних колодок і дисків безпосередньо залежить від стилю керування, а також від маси автомобіля та інших його конструктивних особливостей. У середньому, при експлуатації машини в міському режимі, передніх колодок "вистачає" на 20-40 000 км, а задніх – у півтора рази більше (передні колодки більш навантажені).