– 45 відсотків від собівартості виробництва; для переробників – 15 відсотків від відпускної ціни виробника сировини; для оптовиків – 10 відсотків від відпускної ціни виробника; для роздрібних компаній, включаючи ринки, організацій громадського харчування – 15 відсотків від ціни виробника чи оптовика.

INTERFAX.RU – Максимальна торгова націнка ряд соціально значимих товарів у РФ може становити трохи більше 5%.

Багато в чому вона визначається тим, за якою ціною ви продаєте товар. Для того, щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. В середньому націнка на одяг та взуття складає 60-100%, біжутерію та сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.