Усього було виготовлено 20 літаків, З яких 9 були продані авіакомпаніям British Airways і Air France, а ще 5 передані цим же авіакомпаніям за символічними цінами 1 фунт стерлінгів і 1 франк відповідно. Перший політ прототипу відбувся 1969 року, введення в комерційну експлуатацію відбулося 1976 року.
Катастрофа «Конкорду»
Рейс 4590 Air France | |
---|---|
Координати | 48°59′08″ пн. ш. 2°28′20″ ст. буд. |
Загиблі | 113 (109 у літаку + 4 на землі) |
Поранені | 1 (на землі) |
Повітряне судно |
Популярність літака як виду транспорту знизилася. Плюс Concorde залишався прерогативою забезпечених клієнтів, квитки коштували непідйомних для більшості пасажирів грошей. Все це призвело до того, що надзвуковий лайнер вивели із експлуатації. Останній комерційний рейс було здійснено 24 жовтня 2003 року.
Ту–144 | |
---|---|
Кінець експлуатації | 1 червня 1978 (пасажирські перевезення); останній політ – 26 червня 1999 року. |
Статус | знято з експлуатації |
Експлуатанти | МАП СРСР під прапором Аерофлоту |
Одиниць зроблено | 16 льотних; +4 для наземних випробувань; +1 недобудований |