Остання «Волга» ГАЗ-21 зійшла з конвеєра 15 липня 1970 року, поступившись місцем своєму приймачеві — моделі ГАЗ-24. Усього було випущено близько 639 тисяч "двадцять перших".
ГАЗ–22 — досить рідкісний автомобіль через те, що їх було випущено лише близько 14 тисяч штук, а специфіка експлуатації вимагала максимально інтенсивного використання машини.
1957 р. ГАЗ-21Б (до кінця 1957 р.) рядний, 4-циліндр. до капремонту – 250 тис. км.
ГАЗ–21 | |
---|---|
Роки виробництва | 1956—1970 |
Тип кузова | 4-дв. седан (5-6-міс.) |
Колія передня | 1410 мм |
Колія задня | 1420 мм |
Усього до 1992 року був випущений 1 481 561 екземпляр ГАЗ–24 всіх модифікацій, включаючи ГАЗ–24-10; це була наймасовіша легкова модель історія заводу.