Хоча Девідсон розробив кілька концепцій, зрештою, Найт вибрав "Swoosh" як логотип Nike. Девідсону заплатили все 35 доларів (2 долари на годину) за створення логотипу «Swoosh», який згодом став однією з найвідоміших ікон у світі.Aug 14, 2020

За логотип компанії Nike було сплачено трохи більше – 35 доларів. Його творцем стала студентка Керолін Девідсон, на курсі якої Філ Найт – власник компанії, викладав бухгалтерську справу.

Його творцем стала студентка-дизайнер Керолін Девідсон. Nike отримав від неї лого у вигляді галочки, яку назвали "свуш" (swoosh). За свою роботу Керолін отримала лише 35 доларів. Пізніше засновник компанії віддячив дівчині – подарував їй частину акцій. Nike, а також кільце з діамантами.

Однак, не всі цінні бренди були збудовані з дорогого дизайну логотипу. Відома історія, що ціна, заплачена за Nike становила мізерні $ 35, і цей же логотип в даний час є основою для одного з найуспішніших брендів у корпоративному світі. Логотип Nike був розроблений Керолін Девідсон у 1975 році.