На 2021 рік у реєстрі Роскомнагляду значилося 149288 зареєстрованих ЗМІ, з яких чинними були лише 61576 (близько 40%). Основна частина ЗМІ у Росії — друковані видання.
Закон РФ від 27 грудня 1991 р. № 2124-1 «Про засобах масової інформації») трактує «ЗМІ» (СМЯ) як періодичні друковані видання, радіо-, теле- та відеопрограми, кінохронікальні програми, інші форми розповсюдження масової інформації.
Станом на листопад місяць 2022 р. в Казахстані зареєстровано 5337 ЗМІ, з яких 3743 складають періодичні друковані видання, 193 – телеканали, 85 – радіо, 1035 – інформаційні агенції та мережеві видання. (573-ІА, 462-СІ), (Вітчизняні ЗМІ – 5056, Іноземні ЗМІ – 281).
З цього випливає, що традиційні ЗМІ перше місце ставлять інформацію, тобто зміст, а рамках соціальних медіа панує спілкування, тоді як зміст повідомлень відходить другого план.