Який розмір роялті нормальний За даними міжнародної асоціації франчайзингу, 6,5% – це середня величина роялтіяка коливається залежно від типу діяльності. У ресторанному та готельному бізнесі роялті можуть бути значно нижчими, ніж в інших областях – у середньому 4,5%.
Може виплачуватись у вигляді відсотка від вартості проданих товарів та послуг, відсотка від прибутку чи доходу. А також може бути у вигляді фіксованої виплати, у такому вигляді має деякі подібності до орендної плати. На відміну від комісії роялті не є одноразовим бонусом.
Роялті – Це платежі, які покупець франшизи регулярно (зазвичай щомісяця) виплачує компанії за те, що користується її брендом, досвідом, діловою репутацією та технологією. Як вираховуються такі платежі і чим вони відрізняються від паушального внеску та рекламних платежів, БІБОСС розповість у цій статті.