Документи, що передаються в архів, мають чіткий термін зберігання, якого організації зобов'язані законодавчо дотримуватися – тимчасові (до 75 років) та постійні терміни зберігання. Документи, у яких минув термін зберігання, підлягають знищенню.

Є кілька видів документів, що відрізняються в залежності від термін зберігання: документи тимчасового термін зберігання до 10 років, понад 10 років; документи довгострокового термін зберігання понад 10 років; документи, термін зберігання яких «постійно».

Що стосується документів постійного зберігання?

  • накази щодо основної діяльності;
  • акти про знищення справ та втрату документів;
  • номенклатура справ;
  • штатні розклади;
  • журнал реєстрації наказів з основної діяльності;
  • описи справ постійного зберігання та за особовим складом;
  • цільові програми інформатизації;