Головна мета сегментації ринку – збільшити продажі та прибуток у різних вихідних умовах.Jul 22, 2021

Навіщо потрібна сегментація ринку Сегментація ринку дозволяє визначити цільову аудиторію та вибрати одну або кілька груп потенційних покупців. Такий підхід допомагає визначити частку ринку, розрахувати збут, продумати позиціонування та розробити стратегію продажів.

Сегментація (Сегментування) — поділ ринку на групи покупців, які мають схожими характеристиками, з метою вивчення їх реакції на той чи інший товар/послугу та вибору цільових сегментів ринку.

Здійснюючи сегментування, підприємство ділить ринок на окремі сегменти, які, найімовірніше, характеризуватимуться однаковою реакцією на стимули маркетингу. Головна мета сегментування ринку полягає в тому, щоб забезпечити адресність товару, що розробляється, виробляється і реалізується.