Принципова відмінність керівника від фахівця: Фахівець вирішує завдання та досягає мети власними зусиллями. Менеджер сфокусований на організації роботи інших людей для досягнення поставленої мети.

Керівник задає орієнтири, мріє, творить, вигадує, довіряє. Менеджер організує, звітує, контролює, досягає заданих показників. 18. Керівник робить насамперед те унікальне, що ніхто, крім нього, в організації не може.

Людина, яка керує процесами та персоналом на певній ділянці компанії. Менеджер — це спеціаліст, який керує проектами чи відділом компанії, стежить за виробництвом та обігом товарів, контролює розподіл ресурсів та якість надання послуг.

Менеджер (англ. manager, від manage – "керувати"), керівник, керуючий – спеціаліст, зайнятий управлінням процесами і персоналом на певній ділянці підприємства, організації. Можливо її власником, але часто є найманим працівником.