Концепція маркетингу стверджує, що запорукою досягнення цілей організації є визначення потреб та потреб цільових ринків та забезпечення бажаної задоволеності більш ефективними та продуктивнішими, ніж у конкурентів, способами.
Філіп Котлер визначає управління маркетингом як "аналіз, планування, втілення в життя та контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення та підтримання вигідних обмінів з цільовими покупцями задля досягнення певних завдань організації, таких, як отримання прибутку, зростання обсягу…"
Концепція маркетингу – Це система виробничих можливостей і цілей, рекламних методів, етичних поглядів, спрямованих на задоволення потреб споживачів.
Концепція маркетингу – Це порівняно новий підхід (1950-1970). Він відрізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є у продавця. Основна відмінність цієї концепції – зосередженість на задоволенні потреб покупця.