Мережевий маркетинг (multilevel marketing, MLM, млм) – це модель просування товарів від виробника до споживача без звичних посередників у вигляді роздрібних магазинів. Збутом продукції мережевих фірм займаються агенти – дистриб'ютори. Вони купують товар за спеціальними цінами і продають його своїм знайомим.12 Apr 2021

Одна з ширм мережевий маркетинг….Ось що вас має насторожити:

  1. З учасників збирають вступні внески без видачі товару та обіцяють за цю винагороду.
  2. Учасникам продають дешеві товари за найвищою ціною. …
  3. Головне завдання учасників — не продавати товари, а привести якнайбільше людей.

Мережевий маркетинг діє за принципом сарафанного радіо чи принципом рекомендацій. Людина рекомендує своєму другові спробувати продукт, і, якщо він його зацікавить, — придбати його за роздрібною ціною, або дистриб'юторською, якщо вона стане партнером компанії. Таким чином зростає дистриб'юторська мережа компанії.

Мереживка може працювати як самозайнята особа або індивідуальний підприємець, тому МЛМ називають мережевим бізнесом. У мережевих компаніях діє система навчання. Вони проводять семінари, видають методичну літературу, керівники беруть новачків із собою працювати.