Оператор call-центру – це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення за телефоном.
Основні обов'язки оператора кол центру
- Прийом вхідних дзвінків
- Консультаційна підтримка
- Обслуговування гарячої лінії — робота зі скаргами та побажаннями
- Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
- Здійснення вихідних інформаційних дзвінків
- Ведення телефонних продажів та клієнтської бази
27 Feb 2020
Вітання Всі співробітники кол–центру або відділу продажів вітаються однаково, щоб клієнт одразу зрозумів, куди він потрапив і з ким розмовляє. На початку розмови представтеся, назвіть вашу компанію і привітайте. Залежно від ситуації, запропонуйте клієнту допомогу або запитайте, чи зручно йому розмовляти.
Робота оператора кол–центру включає наступні завдання: Відповідь на велику кількість дзвінків на день, включаючи скарги, запити та запитання. Обробка запитів на підтримку іншими каналами зв'язку (наприклад, email або онлайн-чати на сайті). Повторні дзвінки щодо складних питань клієнтів.