У менеджменті контроль – це процес забезпечення досягнення організацією своїх цілей (Див. Цілепокладання). Він являє собою систему спостереження та перевірки відповідності процесу функціонування керованої підсистеми прийнятим рішенням, а також вироблення певних дій (див.

Під контролем розуміється система спостереження та перевірки процесу функціонування та фактичного стану керованого об'єкта, що реалізується з наступними цілями: Оцінка обґрунтованості та ефективності прийнятих управлінських рішень. Оцінка результатів цих рішень.

Метою контролю виступають: 1) виявлення слабких місць та помилок у процесі виробництва та управління, своєчасне їх виправлення та недопущення повторення; 2) забезпечення відповідності між наміченими планами та заходами, що проводяться.

включає в себе контроль послідовності виконання операцій, контроль завантаження потужностей (розподілу робіт), контроль виконання виробничих графіків тощо. буд. базується на аналізі можливостей збуту, частки ринку, співвідношення між витратами на маркетинг та збутом тощо.