Ось головні відмінності між SEO та контекстною рекламою: SEO – робота над якістю сайту та кількістю зовнішніх посилань. Контекст – грамотне складання рекламних оголошень. SEO дає відкладений результат, контекст приносить ліди відразу.Mar 17, 2021

Головне перевага контекстної реклами – можливість залучити чимало потенційних клієнтів з першого дня роботи сайту. Достатньо лише скласти оголошення, переказати гроші в Яндекс. Директ або Google AdWords, і Ваш сайт побачать люди, які використовують Яндекс та/або Google для пошуку Ваших товарів та послуг.

Контекстна мережа Якщо пошукова реклама демонструється користувачам лише на сторінці результатів, то контекстно-медійна мережа дозволяє звернутися до аудиторії під час браузингу та вивчення вмісту інших сайтів.

SEO (пошукова оптимізація) та контекстна реклама – канали для залучення на сайт трафіку із пошукових систем, таких як Яндекс та Google. При використанні того й іншого каналу відвідувачі переходять на сайт за посиланням з результатів пошуку.