організовує та координує діяльність кадрової служби; розподіляє співробітників за місцями; розробляє та впроваджує систему ефективної адаптації нових працівників; планує програму збільшення продуктивності праці в компанії. Mar 11, 2021
Щоб відповідати своїй професії, HR-менеджер повинен чудово знати трудове законодавство, порядок ведення кадрового діловодства, володіти технологією пошуку та відбору персоналу. Не менш важливим є знання сучасних методик оцінки персоналу, вміння побудувати систему адаптації та мотивації.
Вимоги до HR-generalist
- знає, як підбирати та оцінювати персонал;
- має стратегічне мислення;
- має високі комунікативні навички;
- має організаторські здібності;
- має навички управління персоналом.
Nov 25, 2019
HR менеджер (менеджер з персоналу) – це людина, яка управляє процесами залучення та утримання співробітників у компанії. Його Головна задача — зробити так, щоб талантів у компанію залучати було легше, співробітники працювали ефективніше та задоволені компанією.