організовує та координує діяльність кадрової служби; розподіляє співробітників за місцями; розробляє та впроваджує систему ефективної адаптації нових працівників; планує програму збільшення продуктивності праці в компанії. Mar 11, 2021

Щоб відповідати своїй професії, HR-менеджер повинен чудово знати трудове законодавство, порядок ведення кадрового діловодства, володіти технологією пошуку та відбору персоналу. Не менш важливим є знання сучасних методик оцінки персоналу, вміння побудувати систему адаптації та мотивації.

Вимоги до HR-generalist

  • знає, як підбирати та оцінювати персонал;
  • має стратегічне мислення;
  • має високі комунікативні навички;
  • має організаторські здібності;
  • має навички управління персоналом.

Nov 25, 2019

HR менеджер (менеджер з персоналу) – це людина, яка управляє процесами залучення та утримання співробітників у компанії. Його Головна задача — зробити так, щоб талантів у компанію залучати було легше, співробітники працювали ефективніше та задоволені компанією.