Знижки – це потужний інструмент у боротьбі за покупця. З їх допомогою мережі та виробники підвищують обсяг продажу. Чим більший обсяг виробництва, тим дешевша кожна одиниця товару, що вищий оборот – то вище прибуток.Oct 29, 2020
В основному їх роблять з кількох причин: залучити покупця вигідною ціною; створити певну репутацію: ми любимо своїх клієнтів та не шкодуємо для них знижки; дотиснути покупця до здійснення покупки, навіть якщо спочатку знижка не планувалася; розпродати залишки товару, неходовий товар, що залежався.
Знижки — це сума, яку знижується відпускна ціна товару чи послуги. Багато компаній підходять до цього аспекту примітивно — дають клієнту карту знижок, чим знижують ціну на весь асортимент. Є більш складні варіанти, коли знижка надається побічно, наприклад, у вигляді відстрочки платежу або бонусів.
Рекламна (маркетингова) акція – спосіб привернути увагу споживачів та швидко збільшити прибуток. Поширений приклад — знижки на товари, термін реалізації яких добігає кінця. Ціль акції залежить від потреб вашого бізнесу.