Доки виріб перебуває на гарантійному обслуговуванні, покупець, який не має відношення до появи несправностей, а також має папери, що свідчать про купівлю., може його повернути назад у магазин. Продавець зобов'язаний прийняти товар на безкоштовний ремонт або повернути гроші за покупку.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, розміром, габаритами, фасоном, забарвленням або комплектацією. Зробити це можна якраз протягом 14 днів, при цьому день покупки не рахується.

Необхідно наголосити, що список технічно складних товарів не поширюється онлайн-покупки. Як слідство, повернути телефон в інтернет-магазин можна без пояснення причин, а закон дозволяє зробити це протягом 7 днів із дня отримання товару. Тут головне, щоб аксесуар не мав слідів експлуатації.

За умовами статті 25 ЗоЗВП допускається обмін, а не повернення товарів належної якості. Повернути телефон належної якості за загальними правилами неможливо. Але продавець може піти назустріч покупцю та замінити на аналог. По закону магазин зобов'язаний інформувати споживачів про всі характеристики товару.