При аналізі когорт досліджують, як поводяться користувачі з різними характеристиками, але з однаковим досвідом — ті, хто вчинив одну і ту ж дію в один і той же час. При аналізі сегментів аналізують кінцевий результат групи користувачів зі схожими характеристиками, які робили різні дії у час.
Когортний аналіз – Це метод маркетингового дослідження поведінки користувачів, який допомагає оцінити ефективність бізнесу. Суть у цьому, що необхідно проаналізувати поведінка груп людей, які вчинили одну й ту саму дію у певний період. Такі групи називають когортами.
Когортний аналіз — спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об'єднані загальними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють із вашим продуктом чи послугою у той чи інший період.