Унікальність тексту – це показник, який визначає, чи немає у текстовому контенті запозичень з інших текстів. Унікальність – один із базових показників якості: якщо контент неунікальний та дублюється на інших сайтах, на ресурс, який розмістив дубль, швидше за все, накладе санкції пошукача.

Унікальність – це технічний параметр, що показує, скільки відсотків від загального обсягу тексту не має дублів у інтернеті. Для перевірки унікальності використовуються спеціальні програми. Цей показник не можна прикинути «на вічко». Багато клієнтів впевнені, що «унікальний контент» – це той, який автор написав сам.

Унікальність статті – це показник «зустрічання» фраз статті на сторінках інших сайтів. Розраховується у відсотках, де 0% вказує, що стаття повністю скопійована з інших джерел, а 100% присвоюється статті, в якій, згідно з алгоритмом шинглів, не було знайдено фраз, що збігаються з іншими джерелами.

Якщо унікальність тексту 0% — це повністю скопіювали з інших сайтів. Якщо 100% стаття оригінальна, збігів з іншими джерелами немає. Є загальноприйнята думка, що для статей, постів, описів послуг хороша унікальність – Від 90%. Для навчальних робіт на кшталт дипломів та курсових достатньо 80%.