Проблема полягає в тому, що NPS (як і будь-яка категорія опитувань) проводяться найчастіше раз чи два на рік.Apr 13, 2018

Не забувайте проводити опитування повторно. Оптимальний часовий інтервал для кожного бізнесу свій. Інтернет-магазин одягу може проводити опитування користувачів після кожної покупки, а мобільний додаток – кожні 3 місяці. Якщо від періоду до періоду показник стоїть на місці, значить час робити щось для його зростання.

показник від -100 до 0: більшість людей мають негативний досвід взаємодії з вашою компанією і радять іншим ніколи не звертатися до вас; 1–30: нормальна оцінка, але є можливість покращення; 31–50: тут є більшість.

Індекс вимірюють через питання «Яка ймовірність, що ви порекомендуєте нашу компанію чи продукт своїм друзям/близьким/колегам/партнерам?» Залежно від відповіді клієнти поділяються на групи: промоутери, нейтрали та критики. NPS = % промоутерів – % критиків. Чим вищий індекс, тим краще.