Якщо конкретний термін з вами не обмовили, ви забули його уточнити, або він уже минув, цілком припустимо нагадати себе ввічливим листом, в якому потрібно: представитися; вказати дату минулої зустрічі та яку позицію ви обговорювали; поцікавитися, чи прийнято рішення щодо вашої кандидатури.

10 порад, як правильно нагадати про себе клієнту в листі

  1. Не треба перепрошувати. …
  2. Пишіть простою мовою. …
  3. Не варто вказувати у темі листа стандартне «Нагадування». …
  4. Ще одне важливе доповнення завжди вказуйте точний термін, до якого вам потрібно отримати відповідь.

Приклад структури листинагадування

  1. Вважаємо за необхідне Вас повідомити;
  2. Зважаючи на невідповідність Ваших дій раніше прийнятим домовленостям;
  3. Звертаємо Вашу увагу;
  4. Внаслідок затримки оплати;
  5. Справжнє лист має на меті;
  6. Вимушені Вас попередити;
  7. Нагадуємо про терміни.

Saf. 18, 1442 AH

3 класичних способи нагадати сплячому клієнту про собі

  1. Надіслати повідомлення на електронну пошту Найпростіший спосіб – написати листа. …
  2. Здійснити дзвінок Другий найпоширеніший спосіб нагадати про себе – Просто зателефонувати і щось повідомити. …
  3. Надсилати push-повідомлення Як нагадати клієнту про собі?

Jum. I 14, 1442 AH