Якщо конкретний термін з вами не обмовили, ви забули його уточнити, або він уже минув, цілком припустимо нагадати себе ввічливим листом, в якому потрібно: представитися; вказати дату минулої зустрічі та яку позицію ви обговорювали; поцікавитися, чи прийнято рішення щодо вашої кандидатури.
10 порад, як правильно нагадати про себе клієнту в листі
- Не треба перепрошувати. …
- Пишіть простою мовою. …
- Не варто вказувати у темі листа стандартне «Нагадування». …
- Ще одне важливе доповнення завжди вказуйте точний термін, до якого вам потрібно отримати відповідь.
Приклад структури листи–нагадування
- Вважаємо за необхідне Вас повідомити;
- Зважаючи на невідповідність Ваших дій раніше прийнятим домовленостям;
- Звертаємо Вашу увагу;
- Внаслідок затримки оплати;
- Справжнє лист має на меті;
- Вимушені Вас попередити;
- Нагадуємо про терміни.
Saf. 18, 1442 AH
3 класичних способи нагадати сплячому клієнту про собі
- Надіслати повідомлення на електронну пошту Найпростіший спосіб – написати листа. …
- Здійснити дзвінок Другий найпоширеніший спосіб нагадати про себе – Просто зателефонувати і щось повідомити. …
- Надсилати push-повідомлення Як нагадати клієнту про собі?
Jum. I 14, 1442 AH