Щоб перевірити чи ні витоку струму, беремо тестер (мультиметр) або струмові кліщі, я ж використовував мультиметр, знімаємо мінусову клему з акумулятора, включаємо мультиметр в положення вимірювання 10-20 Ампер (також не забуваємо що 1 щуп теж потрібно переставити), полярність не має значення, але якщо за правилами, …May 8, 2017
Перевірка витоку струму мультиметром
- відкручуємо клему «-»;
- вибираємо на мультиметр режим вимірювання струму – DCA;
- торкаємося одним щупом до клеми, а другим до контакту АКБ;
- дивимося на екран. Якщо значення показані в міліамперах, то все нормально, якщо в амперах, то є серйозна витік струму.
Nov 8, 2017
Для пошуку витоку вам знадобиться пристрій мультиметр. Переключіть його в режим вимірювання струму, а потім на заглушеному двигуні підключіть у розрив маси або плюсової ділянки. Так ви дізнаєтесь про обсяг споживання електроенергії. Варіант із масою вважається безпечнішим.
Для пошуку витоку необхідно зробити розрив ланцюга – витягати запобіжники і дивитися показання мультиметра. На якому запобіжнику мультиметр покаже значення норми, той ланцюг, який він захищає і є причиною витоку (Запобіжники витягуємо як у підкапотному просторі, так і в салоні).