Щоб перевірити датчик, необхідно зняти з трамблера триштекерну колодку, включити запалення, замкнути другий та третій дроти виходів. Якщо при цьому виникне іскра на центральному дроті котушки – датчик холу зламано. Перевірка мультиметром. Це найпоширеніший спосіб.
Ось кілька найпоширеніших симптомів та проблем у роботі датчика Холла:
- погано заводиться чи взагалі не запускається двигун;
- виникнення перебоїв у роботі двигуна на холостому ходу;
- "смикання" машини при русі на високих оборотах;
- двигун глухне під час руху автомобіля.
Датчик холу (він же датчик положення розподільного валу) є одним з головних елементів трамблера (переривача-розподільника). Він знаходиться поряд з валом трамблера, на якому кріпиться магнітопровідна пластина, схожа на корону. У пластині стільки ж прорізів, скільки циліндрів у двигуні (див. малюнок вище).
Для перевірки працездатності датчиків Холла у ручці акселератора необхідно виміряти вольтметром напругу на червоному дроті. До нього потрібно підключити «+» клему приладу, а до чорного дроту – мінусову. Якщо в досліджуваному ланцюзі немає напруги 5, причина неполадок криється над ручці газу.