Клік за плюсиком у лівому верхньому куті в'юпорту, в меню вибираємо Configure Viewport. У вікні, що відкрилося, переходимо на вкладку Statistic, ставимо галочки на параметрах, які хочемо бачити. Зауважте, чи хочете бачити кількість полігонів для всієї сцени, виділеного об'єкта або того й іншого одночасно.

Натисканням клавіші F4 на клавіатурі в 3ds Max включаємо відображення ребер нашої полігональної моделі. У стеку модифікаторів переходимо на рівень полігонів для того, щоб почати моделювання.

Дізнатися загальну кількість подібних об'єктів, а також кількість виділених вершин, ребер і граней досить просто – достатньо включити режим відображення інформації, застосувавши команду Display => Heads Up Display => Poly Count (Відображення => Відображення основних елементів => Число полігонів) – Мал.

Кількість полігонів, які слід використовувати, залежить від необхідного рівня якості і цільової платформи. Для мобільних пристроїв, десь від 300 до 1500 полігонів на міш забезпечать хороші результати, у той час як для настільних платформ ідеальний діапазон – приблизно від 1500 до 4000.