Щоб подивитися звіт про пошукових запити, виконайте такі дії: Увійдіть до облікового запису Google Реклами. На панелі навігації зліва натисніть Усі кампанії, а потім у меню вибору сторінок натисніть Ключові слова. У меню "Ключові слова" виберіть Пошукові запити.

Для цього потрібно ввести домен сайту або ключову фразу в пошуковий рядок сервісу і натиснути «Пошук». Далі переходимо до розділу «Аналіз ключових фраз→ SEO-аналіз→ Підбір фраз». Звіт «Підбір фраз» корисний тим, що містить усі варіації запитів з ключовою фразою.

Як переглядати списки лідируючих запитів

  1. Відкрийте Google Trends.
  2. Натисніть значок меню у верхньому лівому куті екрана.
  3. Виберіть Лідери.
  4. Щоб змінити подання Актуальне на Найчастіше шукають, виберіть потрібний варіант у списку, що розкривається, вгорі.