Щоб подивитися звіт про пошукових запити, виконайте такі дії: Увійдіть до облікового запису Google Реклами. На панелі навігації зліва натисніть Усі кампанії, а потім у меню вибору сторінок натисніть Ключові слова. У меню "Ключові слова" виберіть Пошукові запити.
Для цього потрібно ввести домен сайту або ключову фразу в пошуковий рядок сервісу і натиснути «Пошук». Далі переходимо до розділу «Аналіз ключових фраз→ SEO-аналіз→ Підбір фраз». Звіт «Підбір фраз» корисний тим, що містить усі варіації запитів з ключовою фразою.
Як переглядати списки лідируючих запитів
- Відкрийте Google Trends.
- Натисніть значок меню у верхньому лівому куті екрана.
- Виберіть Лідери.
- Щоб змінити подання Актуальне на Найчастіше шукають, виберіть потрібний варіант у списку, що розкривається, вгорі.