Симптоми забитого масляного фільтра (зниження пропускної здатності фільтруючого матеріалу або залягання гофроштори): Двигун швидко перегрівається, постійно тримається температура охолоджуючої рідини вище ста градусів (у нормі близько 90-100 градусів) – при масляному голодуванні надмірне тертя виробляє більше тепла.
Зменшення зносу двигуна З часом забруднення накопичуються в масляним фільтр. Якщо дочекатися повного засмічення фільтра, є ймовірність того, що проходження олії через фільтр буде припинено, та очищене олія не буде надходити у двигун.
Фахівці рекомендують проводити заміну фільтри разом із олією. У середньому це відбувається кожні 10 000 кілометрів, але періодичність може змінюватись в залежності від моделі машини, року випуску та інших факторів. Якщо ТС дизельне, то заміну олії можна, можливо проводити через кожних 15 000 км.
Основні ознаки, що свідчать про поломку масляного насосу, Це: низький тиск олії; виникнення гучного шуму; підвищена робоча температура двигуна.