*100# (англійською мовою — #100#) – баланс *100*1# (англійською мовою — #100*1#) – залишок періодичних пакетів *100*2# (англійською мовою — #100*2#) – залишок разових пакетів *100*3# (англійською мовою — #100*3#) – заборгованість по рахунку для абонентів із підключеною послугою «Кредит» або «На повній довірі»
Дізнатись баланс можна 3 способами:
- В додатку МТС Банку. Відкрийте вкладку «Головна» та знайдіть потрібну карту у блоці «Карти».
- Через SMS-сервіс 2121. …
- З телефону, який ви вказали в договорі, зателефонуйте на номер 8 800 250 0 520 та дотримуйтесь підказок системи.
Перевірити баланс карти
- банкоматом вашого банку;
- дзвінком до служби підтримки банку;
- через систему онлайн-банкінгу в Інтернеті;
- через додаток мобільного банку.
USSD-портал *222# – це портал самообслуговування клієнтів "Домашнього" Інтернету та ТБ" від МТС, за допомогою якого можна: Дізнатись баланс свого рахунку…Способи підключення
*222*11# | Добровільне блокування (тільки ТП моно-ШПД) |
---|---|
*222*20# | Поточний тариф Домашнього Інтернету |
*222*30# | Запит активованих пакетів ЦТВ |