*100# (англійською мовою — #100#) – баланс *100*1# (англійською мовою — #100*1#) – залишок періодичних пакетів *100*2# (англійською мовою — #100*2#) – залишок разових пакетів *100*3# (англійською мовою — #100*3#) – заборгованість по рахунку для абонентів із підключеною послугою «Кредит» або «На повній довірі»

Дізнатись баланс можна 3 способами:

  1. В додатку МТС Банку. Відкрийте вкладку «Головна» та знайдіть потрібну карту у блоці «Карти».
  2. Через SMS-сервіс 2121. …
  3. З телефону, який ви вказали в договорі, зателефонуйте на номер 8 800 250 0 520 та дотримуйтесь підказок системи.

Перевірити баланс карти

  1. банкоматом вашого банку;
  2. дзвінком до служби підтримки банку;
  3. через систему онлайн-банкінгу в Інтернеті;
  4. через додаток мобільного банку.

USSD-портал *222# – це портал самообслуговування клієнтів "Домашнього" Інтернету та ТБ" від МТС, за допомогою якого можна: Дізнатись баланс свого рахунку…Способи підключення

*222*11#Добровільне блокування (тільки ТП моно-ШПД)
*222*20#Поточний тариф Домашнього Інтернету
*222*30#Запит активованих пакетів ЦТВ