Якщо у вас є Гугл-акаунт, авторизуйтесь в Google Ads, дочекайтеся налаштування облікового запису та перейдіть до «Планувальник». Він знаходиться в меню у правому верхньому кутку. У «Планувальнику» можна знайти нові ключові слова або переглянути кількість запитів.Aug 10, 2020

Щоб подивитися звіт про пошукові запитах, виконайте наступні дії:

  1. Увійдіть до облікового запису Google Реклами.
  2. На панелі навігації зліва натисніть Усі кампанії, а потім у меню вибору сторінок натисніть Ключові слова.
  3. У меню "Ключові слова" виберіть Пошукові запити.

При пошуку Google Trends можна переглянути графік змін популярності запиту з плином часу. Наведіть курсор на графік, щоб побачити число, яке характеризує, як часто виконувався пошук за цим запитом щодо всіх запитів у Google. Порівняння пошукових запитів.

Як переглядати списки лідируючих запитів

  1. Відкрийте Google Trends.
  2. Натисніть значок меню у верхньому лівому куті екрана.
  3. Виберіть Лідери.
  4. Щоб змінити подання Актуальне на Найчастіше шукають, виберіть потрібний варіант у списку, що розкривається, вгорі.