6.2. USSD-СЕРВІС

  1. *120# та клавіша виклику – інформація про Ваше балансі та строки дії статусів;
  2. *124*код картки# та клавіша виклику – поповнення рахунку карткою передоплати ПРИВІТ;
  3. *131*номер абонента компанії у форматі 29 (або 44) ххххххх# та клавіша виклику – послуга "Чекаю дзвінка";

Трафік: як дізнатися залишок і додати його обсяг Зазвичай клієнти використовують USSD запити: наберіть *107#, потім виберіть Інтернет і натисніть "зателефонувати". Буквально через кілька секунд, вам надійде повідомлення з детальною інформацією про залишку трафіку. Або ви можете відправити команду *111*217#.

Подробиці можна дізнатися через зручний онлайн-чат на сайті www.A1.by або за єдиним телефоном контакт-центру – 150.

  1. Список тарифних планів, рекомендованих компанією для зміни чинного тарифного плану на новий
  2. Порядок надання послуг у рамках тарифу із передоплатою «На зв'язку»