Щоб визначити доцільність, потрібно:
- Дізнатися ємність та динаміку ринку.
- Оцінити рівень попиту та релевантність вашої пропозиції потребам цільової аудиторії.
- Проаналізувати конкурентну ситуацію на ринкувиявити сильних гравців.
- Вивчити зовнішні фактори та глобальні тенденції, які можуть вплинути на ринок.
Apr 3, 2018
5 видів дослідження ринку Існує 5 методів дослідження ринку у маркетингу: опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю, польові дослідження чи експерименти, спостереження.
Дослівний переклад терміна "маркетолог" – "вивчає ринок». Основні напрямки діяльності таких спеціалістів: аналіз ринкової ситуації, вивчення та сегментування цільової аудиторії, прогнозування розвитку попиту.