Щоб визначити доцільність, потрібно:

  1. Дізнатися ємність та динаміку ринку.
  2. Оцінити рівень попиту та релевантність вашої пропозиції потребам цільової аудиторії.
  3. Проаналізувати конкурентну ситуацію на ринкувиявити сильних гравців.
  4. Вивчити зовнішні фактори та глобальні тенденції, які можуть вплинути на ринок.

Apr 3, 2018

5 видів дослідження ринку Існує 5 методів дослідження ринку у маркетингу: опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю, польові дослідження чи експерименти, спостереження.

Дослівний переклад терміна "маркетолог" – "вивчає ринок». Основні напрямки діяльності таких спеціалістів: аналіз ринкової ситуації, вивчення та сегментування цільової аудиторії, прогнозування розвитку попиту.