Стрічка Reels формується з відео користувачів, на яких ви підписані та з рекомендацій самого Інстаграма. Соцмережа підбирає схожі відео на ті, які ви лайкали, коментували, зберігали, надсилали другу. Тобто подібні взаємодії з відео Інстаграм оцінює як позитивні та визначає ваші інтереси.8 Jul 2022

Найкраще для просування reels у Інстаграм закачувати відео без будь-яких водяних знаків або знімати їх через сервіс reels. Аналіз ваших reels, які «залетіли» в рекомендації – подивіться статистику ваших роликів, які з них Інстаграм показує найчастіше. Намагайтеся створювати такий контент.

Найважливіший показник для Рілс – це перегляди: за їхньою кількістю можна зрозуміти, потрапив ролик у рекомендації чи ні. Якщо перегляди відео перевищують у кілька разів решту – вітаємо, ваш ролик в рекомендаціях.

Алгоритм Рілс аналізує: Чи перегляне людина ролик повністю; Чи поставить позначку подобається; Чи прокоментує, що він був кумедним; Чи перейде на вкладку Аудіо і створить власний ролик.