Необхідно залити відповідну рідину, що омиває, в бак, який знаходиться під капотом. Водій активує подачу очищувального засобу на Скло та роботу склоочисників за допомогою підрульового перемикача. Мотор склоомивача отримує живлення від бортової мережі та починає роботу.

Ось як це працює: насос омивача при включенні в роботу перекачує рідину з бачка в трубки, що подають, після чого рідина проходить через отвори форсунок і потрапляє на лобове скло. Пристрій насоса досить простий і включає ущільнювачі, робоче колесо і щітки.

Склоочисник (моторедуктор) включається в роботу важелем перемикання, розташованим під кермовим колесом праворуч. При верхньому положенні важеля склоочисник вимкнений, при переміщенні вниз включені відповідно мала і велика швидкості роботи склоочисника.

Для того щоб перевірити насос необхідно виконати демонтаж і на кілька секунд запитати деталь від акумуляторної батареї за допомогою двох дротів. Простіший спосіб – натискання на важіль омивання. Якщо в обох випадках насос не видає характерних звуків, потрібно замінити деталь.