Отже… Під час руху в повітряному потоці над крилом тиск менший, ніж під ним. Через цю різницю виникає підйомна сила. Вона виштовхує крило літака і, відповідно, сам літак нагору. Чим швидкість вища, тим підйомна сила більше.

Підйомна сила створюється несучими поверхнями, переважно крилом, при переміщенні літака щодо повітря внаслідок роботи рухової установки. При цьому сила тяги, створювана рухової установкою, дозволяє літаку долати опір повітря.

Для створення підйомної сили над крилом необхідно створити викривлення потоку так, щоб крило знаходилося в зоні увігнутості потоку повітря. Забезпечити таке викривлення струменя над крилом допомагає кривизна верхньої площини крила, що знаходиться в аеродинамічній тіні носового обтічника крила.