Поломки колінвалів найчастіше спричинені недоглядом за необхідною кількістю мастила в двигуні, рідше — тривалою роботою двигуна на максимальних обертах, зокрема ще й недостатньо прогрітого.

Ламає через балансири біля місця перелому, які разом із шківами створюють вібрації та резонанс. Маячня — по-перше перелом за зоною вищезгаданих реакцій, по-друге, з іншого боку такі ж балансири + гідротрансформатор, який впливає на колінвал набагато більше шківів.

Зношування колінвала характеризується виникненням наступних симптомів:

  1. – загоряння значка контролю тиску олії у вигляді маслинки. Свідчить про низький тиск олії;
  2. – металевий стукіт під час роботи мотора на середніх та підвищених оборотах. …
  3. – заклинювання та припинення роботи ДВС.