Поломки колінвалів найчастіше спричинені недоглядом за необхідною кількістю мастила в двигуні, рідше — тривалою роботою двигуна на максимальних обертах, зокрема ще й недостатньо прогрітого.
Ламає через балансири біля місця перелому, які разом із шківами створюють вібрації та резонанс. Маячня — по-перше перелом за зоною вищезгаданих реакцій, по-друге, з іншого боку такі ж балансири + гідротрансформатор, який впливає на колінвал набагато більше шківів.
Зношування колінвала характеризується виникненням наступних симптомів:
- – загоряння значка контролю тиску олії у вигляді маслинки. Свідчить про низький тиск олії;
- – металевий стукіт під час роботи мотора на середніх та підвищених оборотах. …
- – заклинювання та припинення роботи ДВС.