Принцип роботи будь-який гальмівний системи простий. Водій, впливаючи на педаль гальма передає зусилля через ряд пристроїв на колісні механізми, які, своєю чергою, впливають на гальмівні диски, притискаючи до них колодки і зупиняючи їх обертання і, відповідно автомобіль в цілому.
Гальмівна педаль натискається занадто м'яко Якщо натискання педалі стало надмірно м'яким, отже, в гідравліці є бульбашки повітря і тоді слід прокачати систему, або є втрати робочої рідини. Насамперед потрібно подивитися рівень гальмівної рідини.
зовнішні ознаки несправностей, до яких належать:
- відхилення від прямолінійного руху при гальмуванні;
- великий хід педалі гальма;
- скрегіт при гальмуванні;
- вереск, свист при гальмуванні;
- зниження зусилля на педалі при гальмуванні;
- підвищення зусилля на педалі при гальмуванні;
В ідеалі автомобіль має стати нерухомим після 3-4 клацань ручного гальма. Перевірка дії гальм в русі. Після завершення візуальної перевірки гальмівної системи слід перевірити її у дії. Розганяйте автомобіль на прямій ділянці дороги приблизно до 50-60 км/год і потім різко натисніть на гальмо.