Принцип роботи будь-який гальмівний системи простий. Водій, впливаючи на педаль гальма передає зусилля через ряд пристроїв на колісні механізми, які, своєю чергою, впливають на гальмівні диски, притискаючи до них колодки і зупиняючи їх обертання і, відповідно автомобіль в цілому.

Гальмівна педаль натискається занадто м'яко Якщо натискання педалі стало надмірно м'яким, отже, в гідравліці є бульбашки повітря і тоді слід прокачати систему, або є втрати робочої рідини. Насамперед потрібно подивитися рівень гальмівної рідини.

зовнішні ознаки несправностей, до яких належать:

  1. відхилення від прямолінійного руху при гальмуванні;
  2. великий хід педалі гальма;
  3. скрегіт при гальмуванні;
  4. вереск, свист при гальмуванні;
  5. зниження зусилля на педалі при гальмуванні;
  6. підвищення зусилля на педалі при гальмуванні;

В ідеалі автомобіль має стати нерухомим після 3-4 клацань ручного гальма. Перевірка дії гальм в русі. Після завершення візуальної перевірки гальмівної системи слід перевірити її у дії. Розганяйте автомобіль на прямій ділянці дороги приблизно до 50-60 км/год і потім різко натисніть на гальмо.