Демпінг — це метод продажу товарів та послуг на зовнішньому чи внутрішньому ринку за штучно заниженою вартістю. Залежно від цілей і можливостей компанії ціна реалізованого продукту може бути навіть нижчою за його собівартість.

Демпінг (від англ. dumping — скидання) — продаж товарів і послуг штучно заниженими цінами. Демпінгові ціни істотно нижче за ринкові цін, а іноді навіть нижче, ніж собівартість товару чи послуги. Демпінг проводиться з різними цілями: проникнення чи зміцнення новому ринку, витіснення конкурентів.

Демпінг – це продаж товарів чи послуг з ціні нижче за середньоринкову. Іноді ця вартість настільки знижена, що дорівнює собівартості продукції, що реалізується. Наприклад, середній цінник капучино середнього обсягу форматі «з собою» у Санкт-Петербурзі – близько 160 рублів.

Демпінг – продаж товарів чи послуг за цінами, істотно нижчими за середньоринкові, іноді навіть не покривають собівартість продукції. Концепція демпінг цін походить від англійського dump, що буквально означає «скидати, звалювати».